Peminat² CengkodokPolkadot

Sunday, April 18, 2010

Anugerah Bintang Popular & Galaksi di TV9

Memang udah beberapa ari aku x buka facebuk. Busy gitu. Bnyk show katenye. Yela walau pung minggu Setiausaha nk abis busy i tu mengalahkan artis² Eropah yg lain.
Kak Nita pung xbusy cam I taw!

Pagi² dh bnyk komen katenye aku masuk TV9 dlm Galaksi. Katenye aku saje post blakang kamera² galaksi tu. Pd hal dh dey ol nk shoot gmbr i saje la die temuramah artis² yg dekat dgn i. Ade? Berani buat statment ni!

Yela..habis je kelas vokal aritu aku pung belari² nk naik Genting 4 April aritu.. Thanks to Kak Yani yg bg tiket kat i. Kire 6 keping tiket kat tangan. Tp x VVIP la. Sib bek Zura ade lebey tuk kite. Dh la Kak Erna tergedik² pg Formula One dgn kekasih gelap die. Opsss..uncle tu mmg gelap gitu. Cuaca Malaysia mmg panas gitu. Aizim & Zura dh naik dolu. Cian dey ol kena tunggu plak. Srh masuk bilik dulu segan katenye. Kut² kena tangkap dgn Pak Haji kan. Yang penting Zura & Kak Erna ni make up lama plak. Tgk cam i xpayah make up. Dh mmg muke supermodel Eropah kan..

Ni la pompan kan. Over make up². Chanteq nye idok juge..larikkkkkk!

Disebabkan peminat i bising kate i pg ABP, so i letak la bebrapa gmbr i sempena Anugerah Bintang Popular Berita Harian di Arena All Star Genting Highland tu. Kak Erna bnyk la tangkap gmbr. Aku amik gmbr dgn artis yg aku selalu tgk kat tv & cerita² die tgk hot kat kaca² televisyen. Lagi pung dey ol xberapa keles malam tu. Voley gitu?

Ni dgn Pengacara NONA. Dolu satu universiti!

Ade jugak artis² yg kekwat berangan chanteq & keles. Tp non ado sebenarnye. Disebabkan pg dgn Zura, abis la smua kain 1m 4 hengget pung i taw. Kesian jugak artis² yg kena anaiya. Hehe napela dey ol x pikior dolu..huhu kalo i French lace tu pung buat langsir je. Bak kate mak aku senang angin masuk umh. Sejukkkkkk gitu!

Irma pengacara Galaxy. Patutla gmbr i masuk Galaxy!

Disebabkan Zura keles, Kak Erna dgn I dapat masuk post party. Post² la pastu. Biasa² je party die. Trigt lak Fara bile dgr lagu² club ni. Fara mmg mak hayam club! Jln Doraisamay tu mmg kampung die.

Fara - Mak Hayam Dorai

Ni beberapa lg gmbr yg sempat i ols tangkap..huhu

Iqram - Asmaradana TV3

Fizo Si Musang Berjanggut

Pe² pung serunuk la mlm tu. Thanks 2 ol!

4 comments: