Peminat² CengkodokPolkadot

Monday, December 13, 2010

Buang² bayi

Heliuuuu...pe cer? Ape yg best? Jgn ckp xde..cube kite cari...mesti ade..cube n cube n cube...dah mcm pakar motiBasi plak...kikiki air liur basi ke?

1. CP heran betul la dey ol ni suke² je buang baby taw...ms nk buat x nak pikir...bahasa Inggerisnye ABORTION! Kire pengguguran lah ye?

Takoooot!

2. Haiwan pung sayang anak taw. Tula..lain kali pikir 18 kali baru romen...kirenye yg kali ke 19 kali la baru jd ye?

3. Xtaw la cemana kehidupan diorang ni...mungkin dh jalan buntu kut...

4. Erm..CP yakin..yg bnyk buat hal ni MElayu..Kalo dh Melayu tu Islam la kan...huhuhu sudah nk kate.

5. Xpela..yg sudah tu sudah la...Jgn la ulang perkara yg sama di mase depan ye..ingat² tu...

CP ckp tuk diri sendiri & juga untuk pesanan bg yg lain...Yg kamu nk mengamuk kenapa?

2 comments:

  1. Oi.. stakat romen berkali2 pon tak jadi apa.. uhuhuhu

    ReplyDelete