Peminat² CengkodokPolkadot

Sunday, October 9, 2011

Jangan Main Sedap Makan Sebab Ikut Org



Heliuuu...pe cer? Khelas ke? CP always kelas. Ko adeee? Yela sejak budget 2012 dah bentang ni, CP pun kena la unjurkan budget CP yang Eropah betul ni. Eem gitulah kan..CP doakan u ols keles always!

1. CP suke jalan² shopping. Xde la pg kedai² hangsua. Choy..gatal² taw. Laaaaaaaa yg tu xpenting. Yg penting dah shopping nk pg makan.

2. Haaaaa...ni yg selalu jd mslh. Nk makan mana? Situ ke? Sana ke? Laaaaa tapi yg lebih penting HALAL ke?

3. Smlm pg KLCC. Ya Allah, ramai plak org pg kat restoran tu. Siap yg bertudung, berlebai segala. Dey ol ni mcm asal boley ke x taw ni? Mmg kedai tu xde tulis HALAL baik drpd JAKIM atau Halal East Asia ape ntah tu.


Korang suke kan pg cni? Sedap ye?

4. CP saje je pg depan tu nk tgk. Mmg non hadoooo. At liz mcm Little Penang, Madam Kwan ade la jugak kannnn...terus larikkkkkkkkkkk!

5. So, korang jgn asal boley je nk makan suke² hari ye. Mmg la korang kate c2 sedap, org lain pun makan, aku x nmpk pun BABI nyeeee dll. Tp korang kena igt. Yg haram tetap haram. Ni xde nk yakin² boley nye. Mmg x Halal.

6. Nnt korang dah tua nnt mcm² penyakit datang. Skang x pela. Esok menyesal di kemudian hari. Pikir² kan okay!

Note : Ape yang kite makan menghasilkan perwatakan kite jugak!

3 comments:

  1. xpnah g.. sebb rgu2 xde halal mark pon :P

    ReplyDelete
  2. Pengen yang lebih seru ...
    Ayo kunjungi www.asianbet77.com
    Buktikan sendiri ..

    Real Play = Real Money

    - Bonus Promo Red Card pertandingan manapun .
    - Bonus Mixparlay .
    - Bonus Tangkasnet setiap hari .
    - New Produk Sabung Ayam ( minimal bet sangat ringan ) .
    - Referal 5 + 1 % ( seumur hidup ) .
    - Cash Back up to 10 % .
    - Bonus Royalty Rewards setiap bulan .

    untuk Informasi lebih jelasnya silahkan hubungi CS kami :
    - YM : op1_asianbet77@yahoo.com
    - EMAIL : asianbet77@yahoo.com
    - WHATSAPP : +63 905 213 7234
    - WECHAT : asianbet_77
    - SMS CENTER : +63 905 209 8162
    - PIN BB : 2B4BB06A / 28339A41

    Salam Admin ,
    http://asianbet77.com/

    ReplyDelete