Peminat² CengkodokPolkadot

Sunday, February 19, 2012

Seluar Skinny

Heliu..pe cer? Lama kan CP x online. Biasa la. Sejak 2 menjak ni dah berbadan 2. Choyyyy. Punca?Sape bapaknye. Adeeeeee? Erm nk tulis ape pun xtaw. Moh la kite kongsi tip pakai seluar skinny sebab CP suke pakai seluar skinny. Ko adeeee?

Banyak kan seluar CP. Ko adee? Color² gitu

Tip nye :
  • Kalo ko tu jantan pilih la seluar skinny jantan. Yang pilih pompuan punye kenapa? Pink? Oh no no no
  • Size tu agak² la...Kalo dah gemuk amik size kecik cemana nk masuk nye kann? Rupe sarung nangka. Sekali duduk..adeeeeeeee? Takoooot!
  • Untuk nmpk Eropah la konon, pilih la potongan garis pinggang yg rendah. Tp jangan la rendah sgt. Nnt nmpk la pulak..eh eh?
  • Warna tu ikut keberanian korang la. CP kan Eropah. Masuk je semua color. Tapi color woman x suke la.
  • Kalo dah pakai skinny tu kasut pun lite² je la. Jgn la nk yg over. Pakai kasut sneakers sudah. CP pakai selipar je. CP nk tunjuk kaki yang cantik bak bunting pati. Jadi perlu ke pakai kasut LV tu..laaaaaaa
  • Jgn nmpk stokin if boleh kalo pakai skinny. Cari je stokin 2 hengget tu. Laaaa kat bowling bnyk u ols!
  • Tapi kalo korang tu badan ala² badak sumbu, CP nasihatkan xpayah la pakai skinny kan. Nnt kena carut!
  • Kalo nk seluar skinny chanteq² beli je kat Topman...meriah color² nye. Murah je. Siap je duit dalam RM200..adeeee?

    Korang mampooo pakai mcm ni? Yakin x?
Ape yang penting konfiden kite tu. Kalo dah pakai ape pun x konfiden tetap x chanteq. Laaaaa mcm CP semua chanteq...ko mampooo? Takooooot kan. Kite kena yakin mcm Kak Mah. Tu tips die...laaaaaaaaaa okay..selamat mencuba!


3 comments:

  1. Pengen yang lebih seru ...
    Ayo kunjungi www.asianbet77.com
    Buktikan sendiri ..

    Real Play = Real Money

    - Bonus Promo Red Card pertandingan manapun .
    - Bonus Mixparlay .
    - Bonus Tangkasnet setiap hari .
    - New Produk Sabung Ayam ( minimal bet sangat ringan ) .
    - Referal 5 + 1 % ( seumur hidup ) .
    - Cash Back up to 10 % .
    - Bonus Royalty Rewards setiap bulan .

    untuk Informasi lebih jelasnya silahkan hubungi CS kami :
    - YM : op1_asianbet77@yahoo.com
    - EMAIL : asianbet77@yahoo.com
    - WHATSAPP : +63 905 213 7234
    - WECHAT : asianbet_77
    - SMS CENTER : +63 905 209 8162
    - PIN BB : 2B4BB06A / 28339A41

    Salam Admin ,
    http://asianbet77.com/

    ReplyDelete