Peminat² CengkodokPolkadot

Thursday, May 2, 2013

Pilihan raya 2013

Heliuuuuuuuuu..pe cer?
Lama CP x menulis. Busy u ols! CP kan dh jadi artis popular skang. Kau adeeeeee?

CP nk komen sket pasal PRU-13 ni lah. Harap² Tok Najib bace. Laaaaa

Bila kite bercerita mengenai pilihan raya yang adil di Malaysia, harus ada statement beginikan:
  1. Kita memang sudah mempunyai pilihan raya yang adil, apa lagi yang nak dibangkitkan?
  2. Kalau tidak adil, takkan parti yang sudah lama memerintah boleh kalah di beberapa negeri!
  3. Sekadar menuduh, tiada bukti, baik diam sahajalah.
So, u ols yang mana satu? Kalo mcm x kesah sgt tu no 3 lah! Adeeeeee

Ape² pun selamat mengundi u ols!
U ols boleh berfikir, u ols tahu jawapannya.

1 comment:

  1. Pengen yang lebih seru ...
    Ayo kunjungi www.asianbet77.com
    Buktikan sendiri ..

    Real Play = Real Money

    - Bonus Promo Red Card pertandingan manapun .
    - Bonus Mixparlay .
    - Bonus Tangkasnet setiap hari .
    - New Produk Sabung Ayam ( minimal bet sangat ringan ) .
    - Referal 5 + 1 % ( seumur hidup ) .
    - Cash Back up to 10 % .
    - Bonus Royalty Rewards setiap bulan .

    untuk Informasi lebih jelasnya silahkan hubungi CS kami :
    - YM : op1_asianbet77@yahoo.com
    - EMAIL : asianbet77@yahoo.com
    - WHATSAPP : +63 905 213 7234
    - WECHAT : asianbet_77
    - SMS CENTER : +63 905 209 8162
    - PIN BB : 2B4BB06A / 28339A41

    Salam Admin ,
    http://asianbet77.com/

    ReplyDelete