Peminat² CengkodokPolkadot

Tuesday, May 24, 2011

Comolot Di Tempat Awam


Haluuuu...makan dah ke? Erm CP makan lite² je. Sebab kalo x beli bawang kat KLCC & sayur kat Mercato Pavillion x voley la masak kat umh. Punca? Sedap sgt ke bawang nngan sayur kat c2! Very der statment x hengat dunia kan..ko mampooo?

1. Ni ha CP bc paper. Katenye pengunjung Taman Perbandaran Tengku Anis Tanjung Chat kesal apabila taman awam yang dibina Majlis Perbandaran Kota Bharu (MPKB) untuk beriadah dan menghabiskan cuti hujung minggu dengan keluarga, dicemari perbuatan segelintir pasangan remaja yang melakukan adegan tidak senonoh. Cemana?

Tgk..pompan mmg nafsu kuda!

2. Takoooooot! Lebey² lagi kat Kelantan kan. Bukan la CP nk kate negeri lain xde. Ade jek kan. Igt org Kelantan xde nafsu ke? Laaaaaaaaa

3. Heran betul dgn dey ols ni. Xmalu ke? U ols kalo nk comolor pg je la kat hotel mana². Jgn tunjuk gatal merenyam tu depan org. Maluuuuuuuuuu la Mami x taw nk letak muke. Kling² sambil gegar gelang Mami Jarum kat tangan!

CP ade beg comolot...Chanel jek..ko hadoooo?


4. Dah tu comolot tu pakai pulak tudung! Kannnn dgn Indon pun ade? Punca? Gatal sgt dah ye? Mana la maruah² pompan² tu? Ke nk panggil betina sebenar nye? Laaaaaaaa

5. Kena la pikir jugak kemaluan u ols tu. Jgn nk comolot sesuka hati. Kena la la jaga diri tu. Muda² ni kena jaga diri kan. Nnt malu bile dah tua.

Pesan CP : Jg² la diri ye...jgn nk bernafsu kuda jek...

15 comments:

  1. comolot ngan kucing lg baik.

    awawa~

    ReplyDelete
  2. da selalu sgt tgok adegan comolot2 kat taman..
    =.="

    ReplyDelete
  3. kelakar ok.beg comolot channel..benci cam nie mak tak der..

    ReplyDelete
  4. Tiekah : Eh eh tu nafsu binatang!

    ReplyDelete
  5. Shark : Kannnn u beli la Hermes pulak!

    ReplyDelete
  6. puih, jaga depa, kalo cheq jumpa, tak taw apa naseb depa... mueheheh

    ReplyDelete
  7. maknanya lenkali kalau nak comolot kena bukak tudung ke?hurmm..pakai tudung pun tak menjamin yang orang tu baik atau tak :(

    ReplyDelete
  8. Afzal : KEsimpulannye jgn la comolot di tempat awam. Sewa la hotel 5 bintang..kannnnn

    ReplyDelete
  9. Kat hotel pun yang haram tetap haram...ingat manusia tak nampak tapi Tuhan nampak!!!!!

    ReplyDelete
  10. itu la konsep nye Zures...tp dey ol ni mmg xtaw malu..

    ReplyDelete
  11. huhu...diorg mmg tak taw malu...
    :(

    ReplyDelete
  12. Comotnye comolot kat dlm semakk..

    ReplyDelete