Peminat² CengkodokPolkadot

Thursday, May 19, 2011

Kes Penipuan Di Internet - Salah Siapa?

Assalamualaikum. Terbakar? Dah la harini panas kannn. Sape ckp CP x pandai bg salam. Jahat betul molot u ols ni. Erm arini kan Jumaat. Kannn xpaham² lagi. Penghulu segala hari. Kiamat pun hari Jumaat taw. Insaf seminit!

1. CP selalu bace org² kat Malaysia ni bg duit kat org overC. Macam² kes. Rugi beratus² konsep nye..punca?

Muke macam ni pun korang nak...Eiiiiiiiiiiiiii

2. Erm kalo ye pun nk bercinta dgn Eropah² or org² Negro tu , u ols cangkul la harta die. Perlu ke u ols yg nk berkorban. Very der bodo! Baghal!

3. Mn la ade org nk bg duit ke, berlian ke, emas ke kt yg kena bg duit dulu. Punca? Ape ke bangang nye kome.

4. Kalo CP nk kate u ols kena jampi ke, kena bomoh ke mcm jauh pulak hantu Africa tu nk sampai ke Malaysia yg negara Islam ni kan. Xkan la mampoo jin tu nak masuk! Kannnn

Miss Negeria...ko nak? Harus larik kannn

5. So, salahnye salah u ols la. Sape suruh bg. Hey Malaysian. Guna otak sikit ye. Kalo org tu nk bg kite duit mintak jek semua. Duit dey ols lg besar dr MYR taw..huhuhuhu

So, pikir² kan la. Jgn kerana cinta, body x tergadai, harta yg ade habis dikitai²...laaaaaaa

9 comments:

  1. kennnnnnnnn..grown up people!its too ridiculous to be true!

    ReplyDelete
  2. ntah ape yg die cari dgn jntn Itam tu...u taw x ape? Laaaaaaa

    ReplyDelete
  3. I make frenz wif some africans n some others yg spesis cani.. Tbe2 tringat mmber2 yg ske bcinta dgn negro.. Feliks.. Tp bile tnye nape ske couple dgn negro.. Sbb negro lumentik kate mrke.. N negro bnyk wet.. Sian dak2 mlayu skrg.. Sbb wet snggup jual dri sndiri.. N ada gak yg bsekedudukan ngan negro2 tersebot.. Dey said, dey r treated like a queen.. Anyting u wan u jz name it, in a blink of eyes je ley dpt.. But ekcel at d end of d relation, wen reach to da climax those bunch of stupid girls wil b abandoned gak.. N nasib la if tat time she's xpecting a baby.. Baby negro! Huahuahauahau...

    ReplyDelete
  4. Mana ade negro bnyk duit..dah die bawak cni EUR100 mmg la die jd RM420..very der buta taw Melayu ni...

    ReplyDelete
  5. Tah la.. Mmg tol even gaji dorg pon kne ptong lau dirg kije kat mlysia.. Tp negro2 blaja kat UIA ank org kaye rmai.. Tp negro la.. Negro negro.. Ahaks..

    ReplyDelete
  6. Kikikiki ape kate Liyana try becinta dgn Negro tu..nnt boley buat novel ABANG GELAPKU..wakakaka

    ReplyDelete
  7. hahaa... tula.. bercinta ngn siber tapi xpk betui ataw x ... nmpak sangat terdesak cari owg luar haha..<--- jahat kan ayat shiety?? soori.. just nak bg korang pk la baik buruk nya

    ReplyDelete
  8. salah tuan empunya badan ler...
    pandai2 jer nk bcinta lam tnet..
    kalu ngan org malaysia xper..
    ini ngan pak itam pn leh cair
    aduiyaii

    ReplyDelete
  9. akak ada pengalaman berkaitan ni. tp silap org la dia nak tipu. mintak tak banyak cuma 2k jer. katanya anto barang dr luar ng so bayr kos penghantaran barang kat msia ni. tak de dapatnya dia duit aku tu heheheh. nak nipu xpandai.

    ReplyDelete